Katalóg Oriflame je pravidelným zdrojom informácií o najnovších produktoch a špeciálnych ponukách tejto kozmetickej značky. Vychádza každé tri týždne a poskytuje hlbšie informácie o širokej palete produktov. Umožňuje vám odhaliť nové produkty a získať prehľad o výhodných ponukách, ktoré Oriflame pravidelne ponúka. Katalóg často obsahuje aj tipy na dary pre rôzne príležitosti.
Najnovší katalóg Oriflame zverejňujeme na našej stránke hneď po jeho vydaní. Týmto spôsobom vám poskytujeme možnosť okamžite sa dozvedieť o najnovších akciách a aktuálnej ponuke produktov. Ak však v novom online katalógu Oriflame nenájdete všetko, čo hľadáte, odporúčame vám prezrieť aj aktuálne letáky iných obchodov s podobným sortimentom. Nájdete ich v sekcii Drogéria a kozmetika.
Získanie registračného čísla Oriflame, ktoré je nevyhnutné pre identifikáciu nezávislého poradcu alebo člena spoločnosti, možno dosiahnuť viacerými spôsobmi:
Prístup cez oficiálnu web stránku: Ako člen alebo poradca Oriflame máte možnosť získať svoje registračné číslo prihlásením sa do svojho účtu na oficiálnej stránke Oriflame. Registračné číslo by malo byť zobrazené v sekcii, kde sú umiestnené vaše osobné údaje, alebo v časti určené pre poradcov.
Kontakt so zákazníckou podporou: Ak si nie ste istí svojím registračným číslom, neváhajte kontaktovať zákaznícku podporu Oriflame prostredníctvom kontaktných údajov na ich webovej stránke. Rýchlo vám poskytnú potrebnú pomoc.
Opýtajte sa svojho sponzora alebo nadriadeného poradcu: Pokiaľ ste sa pripojili k Oriflame cez existujúceho poradcu, môžete sa naňho obracovať so žiadosťou o informácie ohľadom vášho registračného čísla.
Skontrolujte svoje e-maily: Po úspešnej registrácii do Oriflame by ste mali obdržať uvítací e-mail, ktorý môže obsahovať vaše registračné číslo. Nezabudnite sa pozrieť do všetkých priečinkov vo vašej e-mailovej schránke, vrátane spamu, ak sa vám zdá, že ste e-mail nedostali.
Pomocou týchto metód by ste mali mať možnosť ľahko a rýchlo identifikovať a overiť svoje registračné číslo v rámci Oriflame.
Otvorte si svoj účet na www.oriflame.sk. V sekcii Reklamácie si vyberte faktúru, ku ktorej chcete podať reklamáciu. Potom si zvoľte jednu z možností, ktorá najlepšie vystihuje Váš typ reklamácie. Systém Vás následne krok za krokom navede na zvyšok procesu.
Stať sa poradcom Oriflame je jednoduché a pozostáva z niekoľkých krokov. Najprv navštívte oficiálnu stránku Oriflame a nájdite sekciu určenú pre nových poradcov. Následne vyplňte registračný formulár, v ktorom treba uviesť svoje osobné údaje. Uistite sa, že ste si pozorne prečítali podmienky a pravidlá spoločnosti, aby ste sa oboznámili so všetkými aspektami práce poradcu, vrátane potrebných požiadaviek alebo výdavkov. Po potvrdení registrácie a prípadnej verifikácii prostredníctvom e-mailu alebo telefónu, získate prístup k rôznym nástrojom a materiálom potrebným pre predaj produktov Oriflame. V prípade, ak by ste mali akékoľvek otázky počas procesu, zákaznícka podpora Oriflame je tu pre vás, aby vám poskytla potrebnú pomoc a usmernenie.
Katalóg Oriflame je zverejňovaný každé tri týždne, presne každú tretiu nedeľu.
Ano, na uskutočnenie nákupu je nutné mať zriadený bezplatný účet (registrovaný zákazník alebo poradca).